Pakker og produkter til det aller meste innen hobby og aktivitet!
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Frakt og retur

 

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

Du kan også betale med Vipps.

 

2. FRAKT

Vi har fast frakt på 69,- og 129,- og fri frakt på ordrer over 1999,-

De fleste ordrer er på vei til deg innen 1-8 dager fra bestilling, med mindre noe annet er beskrevet i produktet. 

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

Startpakker.no

Olvesrommet 7

7350 BUVIKA

Gå til myPostNord via denne lenken  og velg «Returner uten returkode». Oppgi navnet ditt, søk etter bedriften du mottok sendingen fra, angi vekt og betal for returen. Du vil da motta en returetikett som du fester til pakken og leverer der du hentet den.

Når du skal sende pakken din i retur, må den leveres til et PostNord pakkeleveringssted.

Her finner du oversikt over pakkeleveringsstedene nærmest deg.

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. RESERVASJON

Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan en vare du bestiller blir utsolgt før systemet vårt kan oppdatere dette. Dette kan oppstå når flere bestiller samme vare samtidig. Om noe av dette skulle skje, tar vi kontakt med deg i løpet av påfølgende virkedag.